کار

ساخت وبلاگ

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:19

با حفاظ بالکن  زيبايي و امنيت را براي خانه خود به ارمغان بياوريد!

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از راههايي که ميتوانيد توسط آن از خانه خود محافظت کنيد اين است که براي پنجره خود نرده نصب کنيد. در واقع حفاظ بالکن ، اگر به درستي و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهد کرد به نماي ساختمان شما زيبايي خاصي را نيز خواهد داد.

همه ساختمان ها داراي يک يا چندين پنجره هستند که در واقع زيبايي ساختمان شما را تامين خواهند کرد. اين پنجره ها علاوه بر زيبايي، بايد امنيت را نيز براي شما ايجاد کنند. اين نرده ها يکي از بخش هايي است که از ورود غيرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگيري خواهد کرد. همچنين اينطور گفته مي شود که در ساختمان هايي که بلند هستند و همچنين برج ها، حفاظ بالکن  براي حفاظت و ايمني بيشتر به کار ميروند تا از حوادث غيرمترقبه جلوگيري کنند. حفاظ بالکن  اما انواع مختلفي دارد اما پرفروش ترين و محبوب ترين آن حفاظ بالکن  استيل است.

 

حفاظ بالکن  استيل

حفاظ بالکن  استيل چيست؟

حفاظ هايي که به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند که از جمله آنها ميتوان به حفاظ بالکن  استيل اشاره کرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز کردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني که شما ميخواهيد از حفاظ بالکن  استيل استفاده کنيد بايد بدانيد که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي که در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممکن است که در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اينجاست که نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور که ميدانيد يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد در ساخت ساختمان به آن دقت کنيد. شايد اولين چيزي که افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميکنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ بالکن  استيل در واقع به شما کمک مي کند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

حفاظ بالکن  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور که از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده کنيد ميتوانيد از حفاظ بالکن  استيل 201 استفاده کنيد چرا که در آن ها از آلياژ و نيکل کمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.

اما اگر شما قصد داريد که حفاظ بالکن  استيل را براي خارج از خانه نصب کنيد بهترين راه اين است که از نرده هاي 304 استفاده کنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيکل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

حفاظ بالکن  براي شيشه هاي دوجداره

استفاده از اين نوع نرده ها در واقع به ساختمان شما زيبايي نيز خواهد بخشيد و شما ميتوانيد تا ساليان سال بدون نگراني از خراب شدن از آنها استفاده کنيد.

ويژگي حفاظ بالکن  استيل

·        اين نوع نرده ها زيبايي را براي ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.

·        اين نوع نرده ها دوام بسيار بالايي دارند.

·        اين نرده ها نيازي به نگهداري و تعمير نخواهد داشت.

·        شست و شو و تميز کردن آنها آسان است.

·        اين نوع نرده ها ضد زنگ هستند.

·        اين نوع نرده ها امنيت بالايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد.

·        اين نوع نرده ها از شيشه هاي شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند کرد.

·        حفاظ بالکن  استيل مقاوم است و استحکام بالايي دارد.

·        براق و ضد خش است.

·        در برابر حرارت، نور خورشيد و ديگر عوامل فرسايشي مقاوم هستند.

·        دچار تغيير رنگ نخواهند شد.

·        نيازي نيست که آن ها را رنگ بزنيد.

·        به مرور زمان کهنه نمي شوند.

·        در محيط هاي اسيدي و همچنين قليايي مقاوم خواهند بود.

·        قيمت بسيار مناسبي دارند.

·        ضد ميکروب هستند و خاصيت آنتي باکتريال دارند.

انواع مختلف حفاظ بالکن  استيل

حفاظ بالکن  استيل اما انواع مختلفي دارد که در اين بخش شما را با مهم ترين آن ها آشنا خواهيم کرد. يکي از انواع نرده فرفورژه ، نرده هاي افقي است که اغلب از آن در ساختمان ها استفاده مي شود. براي ساخت اين نوع نرده ها از استيل هايي با طول بيشتر از يک متر و ضخامت 25 ميليمتر استفاده مي شود. اگر طول پنجره اما بيشتر باشد ممکن است که طول اين نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به 38 ميلي متر بالاتر هم برسد. در اين حال بايد يک فاصله دقيق هم بين استيل ها وجود داشته باشد که معمولا بين 12 تا 14 سانتي متر است و مانع از عبور افرادي خواهد شد که جثه هاي کوچک تر دارند.

توجه داشته باشيد که نرده هاي افقي در واقع براي محافظت از افراد نصب مي شوند و هرگز يک مانع جدي براي ورود سارقان نخواهند بود چرا که اين نوع نرده ها با استفاده از پيچ و مهره و همچنين يراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادي که به عنوان سارق به صورت غيرمجاز وارد اين قسمت ها مي شوند به راحتي ميتوانند اين اتصالات را جدا کنند. انواع ديگري از اين نوع حفاظ بالکن  استيل وجود دارند که از جمله آنها مي توان به نرده پروفيلي، عمودي، نرده هاي هلالي و ..... اشاره کرد. دقت داشته باشيد که هر يک از انواع اين نرده ها براي انواع خاصي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتي که شما با يک متخصص در اين زمينه مشورت نکنيد ممکن است که نوع اشتباهي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بهترين کار اين است که نصب اين نوع نرده ها را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد و از امنيت و زيبايي اين نرده ها لذت ببريد.

حفاظ آهني ديوار حياط     تماس با کارشناس 09123649705

حفاظ آهني درب آپارتمان تماس با کارشناس 09123649705

 

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,بالکن,زیبایی,و,امنیت,را,برای,خانه,خود,به,ارمغان,بیاورید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:34

آشنايي با حفاظ کشويي

حفاظ کشويي امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

آکاردئوني کشويي يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
آکاردئوني کشويي در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

آکاردئوني کشويي عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد آکاردئوني کشويي

درب هايي که به عنوان آکاردئوني کشويي توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

آکاردئوني کشويي

 درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
آکاردئوني کشويي اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ آکاردئوني کشويي تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب آکاردئوني کشويي

نکات بسياري در زمينه انتخاب آکاردئوني کشويي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع آکاردئوني کشويي

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که آکاردئوني کشويي شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي آکاردئوني کشويي را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

 

نحوه نرده حفاظ آکاردئوني کشويي

در زمينه خريد و نصب آکاردئوني کشويي شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد آکاردئوني کشويي، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع آکاردئوني کشويي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد آکاردئوني کشويي به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

دقت داشته باشيد که قبل از خريد گارد آهني درب منزل با قاب پروفيل ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

خريد نرده

?? مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
?? مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
?? از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
?? استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
?? استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
?? رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد.

از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.
?? کمربندهاي ايمني
?? دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار
?? جوش هاي مناسب که امنيت را براي آکاردئوني کشويي ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت نرده با ما در تماس باشيد.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,کشویی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 162 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:24

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:52

 کاترين کولتر | مترجم: حسين يعقوبي | نشر خوب

پارادوکس، بيست و دومين کتاب از مجموعه کتاب‌هاي پرفروش تريلرهاي اف.‌بي.‌آي است. شخصيت‌هاي اصلي اين مجموعه‌کتاب‌ها، «ليسي شرکول» و «ديلون ساويچ»، زن و شوهري هستند عضو اف.‌بي.‌آي که در هر کتاب با پرونده‌ي جنايي پيچيده‌اي دست و پنجه نرم مي‌کنند که گهگاه چاشني ماوراء‌الطبيعه نيز دارد ـ در اين جلد، اين زن و شوهر با پرونده‌اي جنايي و پيچيده مواجه مي‌شوند.

کتاب عقلانيت و آزادي

آمارتيا سن | مترجمان: وحيد محمودي و عليرضا بهشتي | نشر ني

آمارتيا سن، فيلسوف و اقتصاددان هندي الاصل انگلستان و برنده جايزه نوبل ???? و استاد کنوني دانشگاه هاروارد در اين اثر با پيوند نظام‌مند عقلانيت و آزادي، نگاه متعارف به عقلانيت را به چالش کشيده و از آن عبور کرده است. او به آزادي به‌مثابه عقلانيت اجتماعي مي‌نگرد.از ديدگاه سن، بين عقلانيت و آزادي ربط وثيقي وجود دارد و بدون فهم و درک عميق يکي، ديگري را نمي‌توان فهميد. به بيان ديگر، آزادي به عقلانيت و عقلانيت به آزادي وابسته است، چون بدون داشتن آزادي، انتخاب عقلاني ممکن نيست.

کتاب ادبيات آلماني در قرن بيستم (دو جلدي)

حسن نکوروح | انتشارات نگاه

هدف از نگارش کتاب «ادبيات آلماني در قرن بيستم» از آغاز گسترش معلومات خواننده ايراني بوده درباره اين ادبيات در زمان ياد شده. گسترش به مفهومي فراتر از مفهوم رايج، که معمولا به کميت توجه دارد، يا بيشتر به کميت تا کيفيت. در واقع مي‌توان گفت خواننده فارسي زبان آغاز راه را رفته است. که همان خواندن و آشنايي با اين ادبيات باشد. که مطابق معمول نيز از نويسندگان و شاعران بزرگ آغاز مي‌شود؛ نويسندگاني که شهرت جهاني يافته‌اند. ضمن آنکه خواننده را نيز هرجا که لازم بيايد با نقل قولي هرچند کوتاه با اينگونه مطالب آشنا مي‌کند، تا با فضاي حاکم در بحث‌هاي مربوط به هر نويسنده و به طور کلي نظرياتي که در تفسيرها و نقدهاي رايج در محيط بومي آثار مورد بحث مطرح مي‌شود در حد امکان تماس يابد. ادبياتي که در اين کتاب مورد بحث قرار مي‌گيرد، آثار نويسندگان کشورهاي آلمان، اتريش و بخش آلماني زبان کشور سوئيس را در بر مي‌گيرد.

کتابفروشي آنلاين کاواک

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : تازه‌های,نشر,دی,1397, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:38

چاپ بر روي چوب يک هنر امروزي و مباحث فني در اين نوع چاپ

 

چاپ روي چوب

چاپ چوب فرصتي براي تهيه هداياي متفاوت

خدمات چاپ روي چوب فرصتي ارزنده را در اختيار هنرمندان ، صاحبان فروشگاه هاي آنلاين ، ارائه دهندگان هداياي تبليغاتي و ساير متخصصان در زمينه گرافيک هاي سفارشي فراهم آورده است تا با افزودن پيام ها ، آرم هاي شرکت و ساير تصاوير بر روي اشياء چوبي درآمد زيادي کسب کنند.

کاربردهاي چاپ روي چوب

چاپ چوب براي ثابت نگه داشتن و ماندگاري طرح‌ها و تصاوير چاپ شده ‏روي انواع کاغذ و همچنين نمايش تصاوير و طرح ها بر روي سطوح و ديوارها به کار مي ‌رود. تصاوير چاپ روي چوب مي تواند خدماتي از قبيل عکاسي‌ها، آتليه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌هاي تبليغاتي و کليه اماکني که در آنها زيبايي بصري و کاربرد ‏تبليغي طرح و عکس چاپي اهميت دارد، استفاده مي‌شود.

تکنولوژي چاپ فلت بد با تکنيک يووي در چاپ روي چوب

تکنولوژي چاپ فلت بد با تکنيک يووي توانايي اجراي بهترين چاپ روي چوب را بر عهده دارد و تنها با ارائه طرح مد نظر به پرينتر، چاپ روي چوب و ام دي اف فراهم مي شود. همچنين توسط پرينترهاي مسطح فلت بد و يووي اين امکان را به کاربران مي دهد تا طرح هايي با الگوهاي پيچيده و متون برجسته را با پوشش مات و براق ايجاد کنند.

وضعيت قيمت چاپ روي چوب

قيمت بسيار مناسب، کيفيت بالا، سبک بودن و سادگي چاپ روي چوب سبب شده است استفاده از اين سبک به يکي از متداول‌ترين روش‌ها در زمينه چاپ ديجيتال تبديل شود.

ويژگي مثبت چاپ مستقيم روي چوب

تبديل سريع و آسان طرح هاي اوليه به محصول نهايي از ديگر ويژگي هاي مثبت چاپ مستقيم روي چوب مي باشد. بدين ترتيب اين امکان را در اختيار افراد گذاشته شده تا با شخصي سازي و توليد طرح هاي متنوع، محصولاتي مختص به خود داشته باشند.

عمليات چاپ بر روي چوب و ماندگاري اين نوع چاپ

جوهر توسط دستگاه فلت بد يووي به بافت چوب منتقل مي شود و به هيچ عنوان پاک نخواهد شد، حتي با آسودگي خاطر مي توانيد با دستمال خيس و يا نمدار سطح چاپ شده را پاک نماييد. ثبات رنگ و جوهر چاپ شده روي چوب و MDF حتي در هنگام چاپ چند لايه هم حفظ مي‌شود.

کاربردهاي ديگر چاپ روي چوب

از ديگر کاربردهاي چاپ روي چوب مي توان به :

  • ديوارپوش ها
  • قاب عکس شاسي
  • ماکت سازي
  • سرويس خواب
  • دکوراسيون و کليه مصنوعات چوبي اشاره کرد.

محدوديت هاي چاپ روي چوب

در روش چاپ روي چوب هيچ محدوديتي در نوع رنگ هاي درخواستي براي چاپ وجود نخواهد داشت به استثناي رنگ سفيد، چرا که جوهر اکوسالونت رنگ سفيد ندارد.

ادامه مطلب : چاپ روي چوب

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : چاپ,بر,روی,چوب,یک,هنر,امروزی,و,مباحث,فنی,در,این,نوع,چاپ, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 559 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:45

لینک دوستان

خبرنامه